ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή είναι
1.Να υπάρχει στην κατοχή παραστατικό αγοράς από το eshop: generalpharmacy@gmail.gr (απόδειξη) ή σε περίπτωση που εκδόθηκε τιμολόγιο πώλησης η επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται και με δελτίο επιστροφής.
2.Να προηγηθεί συνεννόηση τηλεφωνική στο 2106541821 και αποστολή email στο info@generalpharmacy.gr
3.Τα προϊόντα να είναι αναλλοίωτα στην αρχική τους συσκευασία
4.Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνά τις 5 ημέρες.
5.Μεμονωμένη επιστροφή προϊόντος που ανήκει σε πακέτο προσφοράς δεν γίνεται δεκτή.
Σε περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον:
-Η επιστροφή γίνει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερών από την παράδοση των προϊόντων και εφόσον πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές. (Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής το generalpharmacy.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.)
Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής κατόπιν συνεννόησης
Σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος με κάποιο άλλο, εάν μετά την αλλαγή η παραγγελία δεν ξεπερνά τα 50€, θα υπάρχει η χρέωση των 3,00€ εξόδων αποστολής + 4,00€ αντικαταβολής.
ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 225/1994 δεν εφαρμόζεται:
- Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ κάλτσες, καλσόν, ορθοπαιδικά, κολάρα, παπούτσια, πάτοι, ενδύματα διαβαθμισμένης συμπίεσης, test Covid κλπ)
- Σε προϊόντα για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.
- Σε προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
- Σε προϊόντα αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων
-Σε προϊόντα μακιγιάζ (π.χ. Μανό, Μάσκαρα, κραγιόν κ.λ.π )
- Επίσης, βρεφικά γάλατα, βρεφικές κρέμες, προϊόντα ειδικής διατροφής, και τα προϊόντα ψυγείου δεν επιστέφονται
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ : Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την σωστή και ασφαλή συσκευασία του προϊόντος που θα επιστραφεί στο χώρο μας ώστε να μην υποστεί καμία φθορά κατά την μεταφορά,
Προϊόντα τα οποία έχουν ταλαιπωρηθεί εξαιτίας κακής συσκευασίας αποστολής δεν θα γίνονται δεκτά.
Ο πελάτης είναι υπεύθυνος να ενημερωθεί από το site μας για την σωστή περιγραφή και τις σωστές διαστάσεις - νούμερο του προϊόντος
ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Εάν έχει γίνει λάθος από την πλευρά μας στην παραγγελία ή έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης του προϊόντος. Σ’ αυτήν την περίπτωση επιστρέφουμε στον πελάτη, το σύνολο της αξίας του προϊόντος, καθώς και τα έξοδα αποστολής (εφόσον αυτά υπάρχουν). Εναλλακτικά, υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνείτε με το generalpharmacy.gr για την αντικατάσταση αυτού. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και τηρηθούν οι όροι επιστροφής της Εταιρείας. Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος εφόσον ο καταναλωτής επιθυμεί μπορεί να προβεί στην αντικατάστασή του με ίδιο προϊόν ή άλλο ίσης αξίας χωρίς έξοδα αποστολής
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ακύρωση της παραγγελίας επιτρέπεται να γίνει, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν αποσταλεί από το κατάστημα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Το generalpharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο καταναλωτή, το generalpharmacy.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Η διεύθυνση στην οποία μπορούν να επιστραφούν προϊόντα είναι
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
ΚΡΑΣΣΑΝΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Ασπασίας 61 Χολαργός Τ.Κ 15561
Τηλ. 210 6541821